Friday, September 11, 2009

Red Box Karaoke

昨天,跟我的大学朋友们一起到sunway pyramid唱k, 超爽的!!!!!
muahahahahahaha*请自行想象温亦霓的大声狂笑*
walao,怎么跟古晋的karaoke差这样多,音响超好的,我唱的好爽哦!!!
啊~~~~我还要再去,全部压力都发泄出来了,唱了四个小时还觉得不大够,还想要继续唱地说,不过,不用紧,我还有好多好多好多的机会,爽毙了!
现在,homesick的状况没有很严重了,认识了好多新的朋友,感觉不会孤单了,虽然,偶尔还是会想家,不过真的好很多很多很多了,真的是非常谢谢各位亲朋好友们的关心,我真的是好幸福好幸福哦!(*^__^*) 嘻嘻……
不过,也许是环境变换的问题,抑或是饮食的关系,这个星期,我的脸上突然间爆发豆豆灾,真的是好讨厌耶!*抓狂*
好了,回到重点。 现在我好很多了,真的是非常谢谢大家的关心,各位朋友们,要保持联络哦~ miss ya.

4 comments:

  1. haha!!! Red Box Karaoke very cool rite??? Wah... I SSSSOOOOOO wanna go there man!!!!!! I miss that karaoke!! its so much different than the kuching de. haha.. Gud to know that you're enjoying it! =)

    ReplyDelete
  2. hehehehe
    ya!!!!
    hey, when you transit in kl, we go there together want?
    muahahahahaha!!!
    fall in love with that thing!
    ya, i am enjoying myself, you enjoy yourself in swiss too!
    hey, give me your photo in uniform, i wanna see it, hehe, to see if it seems suku to me, hehe

    ReplyDelete
  3. come sunway pyramid din call me...hahaha...but even if you call me i also cant meet you lah...was having exam...lolz...

    ReplyDelete
  4. nevermind, you are going to find ah liang them this saturday right? we go k again!!!!
    muahahahaahaha

    ReplyDelete